Punctele de fidelitate sunt oferite clienților SteamOK Mall la fiecare produs achiziționat, ca modalitate de recompensare a fidelității dvs.
Valoarea unui Punct de fidelitate este de 1 Leu (ex. 100 Puncte = 100 Lei).
Clienții vor primi 1 punct de fidelitate pentru fiecare 40 lei cheltuiți.
Valabilitatea Punctelor este de 90 zile.
Punctele se pot acorda numai persoanelor care au cont de client în site-ul SteamOK Mall și care sunt logate în contul lor la momentul plasării comenzilor.
Punctele aferente unei comenzi vor intra în contul dvs. instant pentru comenzile plătite online cu card și până la 14 zile lucrătoare pentru comenzile achitate ramburs.
În orice moment puteți vizualiza în contul dvs. de client numărul de Puncte de fidelitate acumulate făcând click pe "Contul meu" și accesând "Puncte de fidelitate" în meniul dvs. de client.
Nu este obligatoriu să folosiți toate Punctele din cont pentru a obține discount la o comandă, având posibilitatea de a folosi exact numărul de Puncte dorit de dvs. (care să echivaleze cu o sumă întreagă, fără zecimale).
Punctele se aplică DOAR asupra valorii produselor comandate nu și asupra costurilor de livrare.
Punctele obținute în urma recenziilor sunt alocate contului de client doar dacă respectivele recenzii sunt aprobate (perioada de procesare a recenziilor este de până la 7 zile); recenziile vor fi aprobate doar dacă produsul a fost achiziționat online de pe site-ul www.steamokmall.ro; recenzia trebuie să includă acordarea unei note produsului achiziționat și justificarea notei acordate (prezentarea pe scurt a motivelor pentru care clientul apreciază sau nu produsul). Scopul recenziilor este de a oferi potențialilor clienți o opinie cât mai obiectivă și bine argumentată despre un anumit produs, bazată pe experiența anterioară a altui client cu același produs. Recenziile care nu îndeplinesc aceste condiții nu vor fi aprobate și clienții respectivi nu vor beneficia de puncte. **
Dacă anulați o comandă în care ați folosit Puncte de fidelitate, acestea vă vor fi returnate în cont; dacă anulați o comandă, Punctele pe care urma să le primiți în baza acesteia vor fi de asemenea anulate.
Punctele folosite pentru a obține discount din valoarea unei comenzi sunt considerate consumate în momentul în care achitați factura aferentă acesteia.
Punctele nu pot fi transferate dintr-un cont de client în altul.
Punctele nu pot fi convertite în bani.
** RECENZIILE care includ exprimări vulgare sau insulte la adresa produselor sau echipei SteamOK Mall., nu vor fi acceptate. Respectăm opiniile tuturor clienților, inclusiv cele negative, însă dorim ca acestea să fie exprimate într-un limbaj corespunzător.
Orice plângeri sau sugestii referitoare la experiența SteamOK Mall (navigarea pe site, finalizarea comenzilor sau procesarea acestora - pregătirea și livrarea coletelor), vă rugăm să ni le trimiteți prin email la hello@steamokmall.ro sau mesaj pe WhatsApp 0745 857 738.
SteamOK Mall își rezervă dreptul de a modifica regulamentul și metoda de acordare și utilizare a Punctelor de Fidelitate, fără avertisment în prealabil.