Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
a) Comenzile poate fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul "În stoc'';
c) Puteți verifica direct din contul personal istoricul comenzii, de la înregistrare până la livrare.
În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, va rugăm să ne contactați pe hello@steamokmall.ro, atât cu datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare.
Un produs este eligibil pentru retur dacă este sigilat, nu prezintă zgârieturi, deteriorări sau ambalaj incomplet și este în aceeași stare în care a fost livrat.
Factura aferenta fiecarei comenzi poate fi regasita in contul de client, sectiunea "Istoric Comenzi". In cazul in care documentul lipseste, va rugam sa sesizati imediat pe adresa noastra de e-mail hello@steamokmall.ro
Da, banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs, condiția fiind să înregistrați comanda telefonic. În cazul în care comanda se înregistrează online, soldul nu se aplică automat, de aceea va rugăm să ne contactați pe adresa hello@steamokmall.ro pentru modificarea rambursului.
In timpul saptamanii, comenzile sunt expediate in max 24 ore de la lansarea acestora in sistem. O comandă activă poate fi anulată sau modificată doar prin email la hello@steamokmall.ro, avand subiect "ANULARE/MODIFICARE Comanda", daca mesajul a fost transmis in timp util si produsele nu au fost expediate deja.
Dacă ați constatat că lipsesc anumite produse din colet, va recomandăm să ne aduceți situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, prin completarea formularului de Reclamații & Sesizări. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
In vederea solutionării unor astfel de situații, vă rugăm să ne contactați la adresa de email hello@steamokmall.ro, completând datele comenzii, precum si o poza a produsului eronat.